for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Monday 10 December 2012

utusan kepada awak wahai si pengkhianat hati

utusan kepada awak si pengkhianat hati ku haika...terima kasih menyepikan diri,meninggalkan saya keseorangan,meninggalkan saya tanpa awk..saya menagis melihat awak terus berlalu pergi..saya terasa bodoh menunggu awk,terasa bodoh memberi hati saya pada awak,memberi kasih sayang yang .agung  tapi dibalas dengan tipu hela awak,mulai hari 10/12/12 hati saya tak pernah berada dengan awak lagi,dan saya akan lupakan awk..walaupun awk adalah kekasih saya..tapi percaya la dalam lubuk hati saya tiada lagi kasih sayang untuk awk,tak ada lagi nama awk,tak ada lagi kepercayan pada awk,tak ada lagi cinta...air mata saya sentiasa mengalir bila menunggu text message dan call dari awk...hingga kini saya terasa sakitya awk pengkhinat...!!!

No comments:

Post a Comment