for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Wednesday 19 June 2013

Cinta yang semakin matang

Aku dengan si dia sentiasa "bergaduh" tapi dalam masa yang sama kami sentiasa waspada dan berhati-hati semasa bersama,ber"sms",semasa bertutur.kami tak mahu terpesong atau terjebak ke jalan yang tidak di undang kami sendri.aku sentiase berwaspada.supaya aku dan pasangan yang aku sayang tak pergi ke lembah yang hina.semoga cinta kami sampai ke syurga mu ya allah amin.**** semakin matang dalam memikirkan hari pecintaan yang semakin hari semakin banyak dugaan yang diberi.aku berasa senang dengan cara dan pemikiran dia.seseorang yang bakal jadi pemimpin harus bijak tangani masalah dan tak cepat"melatah"dalam apa jua masalah yang datang.semoga awak lulus ujian ni ea ;-) and ada 1 lagi ujian nanti awak akan hadapi.ujian dengan......

No comments:

Post a Comment