for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Thursday 11 July 2013

hari ku,dipenuhi dengan senyuman !

assalamualikum w.b.t.
hai korunkk semua.sihat?macam puasa hari kedua ni ok? bertambah semangat or down?
hari ni saya ada seminar...and yang saya nak share.
tadi pagi saya otw ke class ada seorg wanita berjubah dan berniqab tarik saya peluk and cium saya,
saya terkejut sangat! saya tanya siapa awak. and she say " ni ukthi aisyah"
time tu hanya allah tahu dalam hati ni ya rabbi...
melonjak kekegembiraan bila dapat tahu itu akak aisyah,akak ni dulu sama class dgn saya. tapi die selalu tak datang sebab sakit.selalu amik tahu perkembang die dari phone je..thu2 die dah masuk belajar balik.alhamdulilah...
tadi pegi seminar best sangat2.! saya suka akak ni sebb die baik dan humble sangat.
bila tak jumpa rasa rindu ni hanya allah je yang tahu. now kak aisyah dah pindah rumah ikut suami die. now saya sedang sibuk menghabiskan masa dengan study.EVERYDAY I LEARN SOMETHING NEW FROM MY LECTURE,MA FRIEND AND MA LOVELY :) THANKS CAME TO MY LIFE GUYS :)






xkan lupa

jalan2 dgn akak cah


No comments:

Post a Comment