for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Wednesday 8 February 2012

Berusaha untuk megukir senyuman biarpun kelat =)


Cuba kau ingat kembali masa lalu,kasihku teguh buatmu walau ku terluka..
namu ku bersabar dan masih menyayangi mu..
andainya kau ada yang lain waktu ini,apalah daya ku lagi..
terpaksalah aaku membawa diriku dan hanya tuhan saja yang mengerti...
andai kau tahu..
saat aku mengenalimu..






ketenangan sikap mu menggamit rasa di hati bicaramu membuatkan aku terleka  tatkala memandangmu aku tersenyum..
aku terfikir bahawa kaulah cinta hatiku <3 <3
biarlah hati kita yang berbicara,walau tak pernah bersua..


Tumblr_lpf7zywkd81qgkkf9o1_500_large


jangan pernah putus harapan pada DIA kerana semua yang belaku adalah kehendahNya..
jangan la kau jual air mata mu dengan harga yang murah..
janganlah kau menangis lagi..
janganlah kau menganis kerana aku...
kau menagislah kerana ALLAH S.W.T menguji kau seadanya....





cintaku belum berakhir..segalanya masih segar walaupun di hujung usia,masih punya rasa rindu..
rinduku belum terpadam pada mu...
segalanya masih membara..walau cinta kita hadir dalam diri kenalan biasa..
antara kau,aku dan cinta...


Tumblr_lz2a4gygaq1r3oavao1_500_large
cute kan ayg??





            aku reka khas buat mu sayang.. =)

No comments:

Post a Comment