for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Monday 23 April 2012

cerita kegemaran ku masa kecil (time for Teletubbies)

cerita kegemaran ku time nak mengelak pegi tadika.cuz aku suka cerita ni.aku suka yang warna kuning tu nama die Laa-Laa.Dipsy,Laa-Laa,Po and Tinky Winky haha.bila cerita ni nak habis aku mesti nagis xtau kenapa.and aku suka tengok perut die cuz ada TV haha








The Teletubbies, (L-R) Po, Laa-Laa, Dipsy, Tinky Winky attend photocall to promote new tour at Westfield on September 10, 2009 in London, England.


ni area dieowg bermain




korunk ingat xmatahari ni??aku suka die ketawa haha ni jessica smith time baby

No comments:

Post a Comment