for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Saturday 21 April 2012

lama tak bergurau-senda

dah lama gelak-tawa gan ayg rasa rindu pulak nak dengar die ketawa..bila bergurau dengan die rasa seronok sangat sebab dapat luangkan masa bersama dan mengeratkan hubungan kami berdua not bertiga haha
sekarang die sebok study nak exam katakan la..haii peningg tengok die study last minit ni,nak marah tak boleh t majok susah aku nak pujuk hihi
bila die study je compom aku nak kacau die nak ajak die borak-borak,online,gurau-gurau la dan macam-macam aku buat sebab nak perhatian dari orang tercinta hahahaha dengar macam megarut+buang masa je kan??tapi tu la aku suka..hidup gan die kekadang sakit hati,kekadang geram,kekadang cinta teramat,kekadang tak nak renggang langsung gan die...
die ni susah nak jaga,banyak songel,nakal,suka sakitkan hati aku,kuat merajok...yang aku betul2 tak suka die cepat SEDEH!! TT__TT  ...

No comments:

Post a Comment