for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Saturday 2 June 2012

Mak aku lalui hari-hari tua nya..

25/5/12 mak aku masuk hospital melaka.mak aku pesakit buah pingang,paru-paru berair,and jantung bengkak.aku sedeh lìhat mak yang terlantar di katil keseorangan menanggung kesakitanya.ini adalah hari penghapusan dosa-dosa dia.segala nikmat allah tarìk.dan allah akan kembalikan nikmat itu kecuali die tak akan kembalikan dosa kita.aku tengok mak ni sebagai aktibar bagi aku yang masih sihat dan ada kekuatan allah beri.semoga mak tabah lalui dugaan allag s.w.t. Amin..

No comments:

Post a Comment