for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Wednesday 6 June 2012

Mak semakin teruk

Mak aku semakin teruk.sekarang mak tak blh bernafas dgn normal.perlu dibantu dgn oxygen.buah pingang mak hari tu masuk doc cakap overlod(lebih air)tetibe je pegi buat EKO and doc cakap buah pingang dah kering and mengecut.mak sekarang kerap kena sesak nafas.bila kena macam nak habis nyawa aku tengok.aku sedih mak dibuat macam"ikan"cucuk sana-sini.aku tahu mak rasa sakit.mak dah banyak berubah..mak dah tak blh jalan,bercakap,ketawa,begerak sikit mesti sesak nafas.aku takut mak pegi.nanti tak ada orang yang nak urut bdan aku,basuh rambut aku,beborak dgn aku bila aku tak blh tdo malam,nanti tak ada orang nak gelak ketawa dgn aku bila tengok tv.walaupun mak selalu marah2.aku tolak tepi je.cuz mak tetap mak.aku dgn mak selalu berborak malam2,ketawa.tapi mak dah tak blh cakap,ketawa,makan,sejak akhir2 ni mak selalu suruh aku urut belakang dia.kalau ada masa aku upload gambar mak ok.hanya untuk kenangan waktu yang akan berlalu dgn pantas.sekarang aku jaga mak seperti mana 17tahun yang dulu mak jaga aku macam ni.terima kasih mak.

No comments:

Post a Comment