for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Sunday 25 August 2013

FOOD FOOD FOOD! ! ! !

assalamualikum w.b.t. dua tiga minggu ni saya nak post semua berkenaan makanan sahaja hihi i love eat and everbody love to eat right so who care? hahaha now time to be fat. I LOVE FAT buddy! haha.
tak la,semenjak dua tiga menjak ni saya asik lapar sahaja. tah la faktor cuaca kot (tetiba salahkan cuaca,benarnya memang lapar pun) 
tak tahu la saya ni kena rsauk hantu makanan kot. dua tiga hari ni asik makan KFC MCD and other. funn! memang stok untuk berbulan bulan la dalam perut ni. haha,
junk food like drugs for me! selalu ketagih!
jehad said: izah if you eat junk food to much you would be fat girl"
me: helo my sweet jehad,who care if am fat? now time to fat. insyAllah i'll slim after end study ok buddy.
jehad said: hahaha i'll be fat to if join you all(kawan saya aina,tika,wan,khairul anuar) every weekend.

see khairul and jehad already fat bro hahaha so who fat now?
 
melayan McFlurry with Jehad Adnan and Aina

see ! arghh am crazy!
coffe time! at Sunway!

ni kawan saya sent picture macarons so yummy

at T.G.I Friday

my kawan sent picture makanan. memang ketap gigi je la~

at Buger Bakar Gombak Selangor!

No comments:

Post a Comment