for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Tuesday 10 September 2013

oh bulan

assalamualikum blogersss, whatsssuupppzzz guys!
hari ni saya busy sikit but still have time buka blog sebab ......... tak ada sebab kikikiki.
tadi saya lalu di busana pengantin. masyAllah indah indah semua baju tu, dalam hati terdetik, "bila la masa aku nanti,baju macam mana aku nak sarung, macam mana nanti aku  nak gayakan" hihihi
nak tergelak pun ada..  time dok membelik belik baju di luar cermin butik tu.ter nampak pula baju pengantin muslimah ni. menawanya masyAllah terpegung,kaku melihatnya...  mmg teringin sgt nak pakai macam tu utk hari pernikahan. Moga Allah permudahkan. Cantik sgt di mata saya,sangat bersederhana dan menawan



No comments:

Post a Comment