for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Saturday 21 September 2013

Pengalaman pertama berniqab

Pengalaman pertama saya berpurdah,terhindar dari ganguan kaum adam, bila dilaluan yang sesak atau 1 lorong sahaja,saya akan diberi keutamaan, bila sy senyum orang akan balas bila tengok reaksi mata saya. Bila di kedai makan orang akan menunggu dan melihat saya untuk makan, saya berjalan orang akan melihat dengan rupa yang pelik, bila nak berinteraksi untuk beli barang orang akan teragak agak untuk berbicara dengan kita.itu la pengalaman saya seorang niqabis. InsyAllah saya akan kekalkan berniqab sampai la saya bernikah. Kalau atas arahan suami untuk saya membuka niqab, saya akan akur. Suami adalah Raja saya dan dia bakal Bidadara saya disana.

No comments:

Post a Comment