for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Wednesday 18 July 2012

blog: saya membosankan :'(

Assalamualaikum wahai blog blog sekalian.dah lama tak update blog ku ini.maaf menghilangkan diri selama 2 bulan kerana masalah kesihatan yang tak mengizinkan ku mengupdate blog.so sudah 2 bulan aku menghuni Hospital(rumah baru) zzzzzz - -"
So aku jaga mak yang sekarang sakit.doa doa kan la ea mak ku sihat.so aku tak ada topic nak cer at korunk cuz otak aku sakit.umm apa boleh buat dah sakit semua nak update dh hilang kiki sebenarnya aku rindu kan buah hati ku khalis.lama betul aku tak bermanja dengan die.nak bergurau pun dah tak sempat.die asik kejar masa je..kekadang rasa sunyi jugak die macam tu.hurm apa boleh buat,terima je la..aku pon tak boleh paksa paksa die.k la aku pon tak nak update sangat otak sakit skunk.waalaikumusalam ada sikit ayat untuk korunk ku sedia kan k enjoy tau


coba genggamlah tanganku
n biarkanlah diriku
menjagamu hingga kau terlelap
ku kan menunggu dirimu
karena kau sangatlah berarti untukku
mungkin ku terlalu
mencintaimu,



Akibat nila setitik,
rosak susu sebelanga.
Akibat tengok awek cantik,
kamu sampai lupa dosa hingga mulut ternganga.:O

No comments:

Post a Comment