for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Thursday 30 August 2012

coretan cinta pilihan ku ♥

Hati saya macam aiskrim, senyuman awak macam matahari. Bila awak senyum, hati saya cair ♥ :D
Seteruk mana pun seorang perempuan tu dia nak lelaki yang penyanyang, soleh dan pandai menjaga adab bukan lelaki yang rempit, tak sembayang n kurang ajar ... kerna dia mahu seseorang yang dia boleh menjadikan imam dan tok guru ... sesunguhnya syurga bagi seorang isteri adalah di tapak kaki suaminya ..
Merindui awak adalah 'HOBI' saya,
Menjaga awak adalah 'KERJA' saya,
Membuat awak gembira adalah 'IMPIAN' saya,
Mendoakan kebahagiaan awak adalah 'RUTIN' saya,
Menyemai cinta buat awak adalah 'HIDUP' saya ..itu la saya sebagai isteri awak.

tanpa ujian dan dugaan, hidup tak akan bererti... dan insan tidak akan menghargainya. begitulah alam percintaan. disangka cerah sampai ke petang rupa2nya hujan di tengah hari. ..
zaman sekarang rupalah lagi penting dari segalanya kerna kalau pakwe yang hensem pasti nak awek yang cantik dan awek yang cun pasti nak pakwe yang hensem n smart... inikah yang dinamakan CINTA apabila kita mencintainya hanya kerna rupanya yang menarik ? cinta bukan datang dari rupa tapi ia datang datang dari hati..
Bersalahkah aku apabila mencintai dia ?
Bersalahkah aku apabila merinduinya ?
Betulkah aku apabila membenci dia yang mencintai aku ?
Betulkah aku apabila memarah dia yang merindui aku ?

Semuanya terletak di tangan Anda ......
BETUL atau SALAH ?

No comments:

Post a Comment