for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Tuesday 28 August 2012

Ragam mencari menantu.tpi jangan sampai menantu jadi hANTU ok

Bakal Mertua :"Anak makcik belajar tinggi kt oversea dulu. Makcik taknak letak harga. Tp biar la berpatutan. Selalu nye yg belajar tinggi dalam lingkungan 20ribu. Tp inilah satu-satunye anak perempuan makcik. Harap faham-fahamlah ye."

Bakal Menantu :"Saya paham maksud makcik. Tp saya harap makcik pun pahamlah ye. Kalau terlampau tinggi, tepaksa ditangguhkan nanti. Biarlah dicepat kan, biar jauh dari maksiat."

Bakal Mertua :"Kalau kamu tak mampu, anak makcik ni bukan tak laku. Ada berderet lagi yang tengah tunggu. Kalau harga rendah , nanti apa pula orang cakap."

Bakal Menantu :" Kalau makcik nak jual anak makcik macam jual kereta. Kita buat macam ni. Sekarang juga saya bayar DOWNPAYMENT 2ribu. Saya bawak balik anak makcik , malam nie saya TEST DRIVE dulu semua..Kalau barang dalam semua bagus. Jangan cakap 10ribu..12 ribu pon saya berani letak. Tapi kalau dah LEMAU,ENJIN pun tak bagus, anak makcik sekali dengan deposit makcik boleh simpan!

*Perkhawinan tu bukan perniagaan.

No comments:

Post a Comment