for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Tuesday 16 October 2012

kawan ku bernama siti shahidah

assalamualikum..disini aku ingin memohon pada sesiapa yang ikhlas ingin mendoakan kwan ku Siti Shahidah,yang bru sedar dari koma...aku pun tak tahu apa yang jadi pada dia,yang aku tahu dia excident+orang "bomoh"dia sampai bernafas guna tiup...to my lovely friend shah aku tahu kau kuat dan aku nak kau kuat kan semangat dan jangan putus asa..walaupun kami jauh dari mata kau kami akan sentiasa doakan kau sihat dan kembali ceria...aku rindu gurau senda kau masa sekolah dulu...to your information shah ada la classmate aku di sekolah menegah.die seorang peminat Justien Bieber..we all call her "Shah Bieber" .....shah aku tak sangka kau terlantar di katil dengan keadaan yg amat menyedihkan..semoga allah beri kau perluang ke-2.
amin ya allah 









No comments:

Post a Comment