for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Friday 26 October 2012

MAAFKAN KU HAIKA


aku ingin menjadi yang terbaik dalam hidupmu,
aku ingin jadi mimpi terindah mu,
tapi itu tidak kesampaian,
ini semua kerana khilafku,
aku selalu berlaku salah dengan mu,
aku tidak pernah menghargai segala kasih sayang yang kau berikan,
dan kini aku rasa menyesal hinggakan aku tidak dapat memaafkan diriku
sendiri,
rasa bersalah ku tidak pernah berkurang hingga kini,
walaupun kau memaafkan segala kekhilafan ku padamu
kau menerima aku dengan seadanya,
aku rasa malu dengan diriku
kini, aku berjanji dengan diriku,
yang aku kan jadi wanita yang terbaik dalam hidupmu,
ku kn selalu menjaga hatimu,

No comments:

Post a Comment