for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Friday 26 April 2013

Semester yang mengunsutkan argh ! dan ubat for stress

assalamualikum to my blogger ! 
semester ni adalah semester short aku..so bila dah short,semua nak kena short..and semua nak kena cepat..
assignment kena submit cepat, theater kena buat cepat and so on... 
penatnya fuhh~ !
sem ni class aku semua petang ahh ! lagi la penat.. last sem bulan lepas aku punya class pagi je..
sem ni pulak tetiba petang.. sebab aku lambat submit pre-register hurm hampek !
tapi tapi.aku tak terlepas class HALAQAH bersama ustaz razak ! AWESOME ceramah dia, mukadimah dia, khilaf dia, and sometimes aku rasa teruja and beruntung sangat dapat join group ni . allah permudahkan jalan ku di duniawi ini. kalau niat kita baik insyallah,allah akan luruskan jalannya right?
so aku cuma risau pointer aku sem ni turun lagi ... risaunya risaunya  -_-"
and good news nya ialah aku now dah jadi member of SUNNAH SPORT CENTER ! hehehe ni la peluang yang aku tunggu-2 selama ini..alhamdulilah~
DAN BAHAWASANYA SAYA AZIZAH AKAN MENJULANG NAMA 'SUNNAH SPORT CENTER' DALAM ACARA MEMANAH ! hehehe berangan-2 aku pula ea. 
ala aku saja je masuk sunnah sport center ni untuk memenuhkan waktu aku.sebab takelok sia-2kan masa yag terbaik ni kan?. sapa-2 fanclub nak join boleh je... pegi ke fb and taip 'sunnah sport center' .jangan lupa klik LIKE ok !
sunnah sport center ni ada activiti memanah, menungang kuda and banyak lagi.. but aku cuma join memanah..sometimes ada jugak pergi menungang.selebihnya aku mandikan KUDA!
tapi sem ni walaupun aku stress dengan assignment yang banyak, aku tak lupa jugak untuk merehatkan minda ni....
  pasal relationship aku..? tak ada cerita pun pasal relationship ni...
aku dah 'lock' hati ni and biar la allah tentukan jodoh.aku percaya pada qadaq dan qadar allah s.w.t.
moga allah jodohkan daku dengan suami yang soleh. insyallah.ok la see you guys neeeeexxxtt year kay ! joke only :) love you babe

No comments:

Post a Comment