for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Monday 23 July 2012

aku ditiup kembali ke tempat asal ku

Ku hanya mahu pelukan itu kembali sedia kala..ku hanya mahu berada dalam dakapan kau dan sentiasa hangat bila ku sedar dari mimpi ku,kau masih memeluk ku...bila hati ku mencintai kau.hanya senyuman mampu kau balas pada cinta ku.beri la ku sedikit tapak untuk aku mendirikan sebuah "rumah cinta"untuk aku dan diri kau juga.aku sedar aku meminta minta untuk dikasihani,dan di belai oleh kau.aku hanya mahu perhatian dan kasih sayang kau pada rindu ku ini.aku cuma mahu kau dengar luhan rindu ku pada hati mu.aku"terlanjur" mencintai diri serta hati kecil mu,aku mohon kemaafan kerana mencintai diri serta hati kau tanpa meminta kebenaran.aku yang sepi menanti setia kepulangan dan ke ikhlasan hati kau mencitai ku.aku mengharap allah akan beri kau hati dan wanita impian kau.dan aku hanya sampah yang di tiup angin,di bawa melayang layang dan aku tak pernah singgah di hati org macam kau.aku sampah yang di bawa angin terbang ke satu hati ke satu hati yang lain,tapi aku tak pernah singgah di hati org macam kau.dan aku sampah yang di bawa angin sentiasa mengingati hati kau yang pernah ku lewati suatu ketika dahulu.dan aku walaupun di tiup waktu di bawa angin sejauh berjuta batu pun,ku masih ingat dan keikhlasan hati kau melayan sampah seperti aku ini.aku hanya sampah yang kotor,kekotoran ku amat susah untuk dihilangkan.aku hanya sampah yang tiada upaya,yang lemah,yang sentiasa singah di setiap tempat/sudut hati kau.aku mohon maaf mengotorkan hati kau yang suci itu.semamagnya sampah seperti aku harus sedar di mana tempat ku yang selayak layaknya untuk bertapak membuah "rumah cinta"ku suatu hari nanti...dan aku tak lupa pada jasa kau dan ke ikhlasan hati kau melayan sanpah separti ku ini.Terima Kasih wahai manusia yang ku sanjung..aku tak akan lupa jasa dan kasih yang kau beri. Wasalam

No comments:

Post a Comment