for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Thursday 26 July 2012

Story About Us selama 9 bulan

CINTA SEJATI
MENDENGAR APA YANG TIDAK DIKATAKAN 
MENGERTI APA YANG TIDAK DIJELASKAN
SEBAB CINTA ITU TIDAK DATANG DARI BIBIR LIDAH ATAU FIKIRAN MELAINKAN HATI...♥♥♥


ary ni..ak deman..but,,awek ak slalu care n ambk berat..bertuah ase.."tq cyg"




Masa bersilih ganti untuk aku menunggu pinangan mu Namun,tiap kali aku bersuara kau dan alasanmu kian mengoyahkan pendirianku ku sedar matlamatmu adalah jernih Sedangkan aku,bagai menunggu awan menyembah bumi kali ini,masa semakin suntuk untuk aku mengikat janjimu Mungkin bukanlah kuasa kita menentukan jodoh ini aku berserah,tawakkal akan ketentuan ini kenangan cinta kita akan ku tanam,nilah cinta,,if nk dpt sesorang yg kita hendak..tk semestinya senang..namun pergorbanan ak,,akhirnya tercapai dengan segunung kesabaran..engan awek yg tulus ak syg,cz dye je tmpt ak mngadu or gembira...tq sayang


Kalau dah tertulis bukan untuk kite..bt laa cam mane pon mmg bukan milik kite jgak..Sekejap je mase berlalu,,:Oalahai. .
dlu bukn men lg kol aq ngdu la. .
aq snggup dgr isi hti kau tu. .
geram plak aq dgn kau tu . .
haish. . =,=!!!"kadang2 jela..time iza ak mai ngok dye...tp ak pon sme...kdang2 buat dye angin..."
sooray syg..hahahaha

Saya akan Beri Yang Terbaik.. Tapi sy tk nk Menghampakan awk Kerana Untuk pertahankan  Hubungan Kita Hanya Saya Yang Berjuang Bermati-matian.. Dan  Sedikit Pun Tidak Pernah berputus asa.. Apa Yang Saya Betul- betul Harap Suatu Hari awk Akan Sedar sy sngt berhak mendampingi awk Sebelum Semuanya Sudah Terlambat Untuk Kita

saya tak mahu jadi cinta pertama , atau kedua ataupon ketiga awak . tapi saya nak jadi yang terakhir . sebab saya nak jage awak sampi bile-bile :

.
walaupon dye ad kalanya kasar..ia tidak mematahkan cinta kami..sikap tersebut
boleh mngigatkan kami..supaya lebih berwaspada...

'malan ini..ku rasakan sesuatu yang amat aneh...wanita yang ak syang..                                                                                                           tiba2 menjauhi diri daripada ak...
ak cuba memujuk dia...bkali2 kali ku cuba..namun,,ak masih tidak gembira..                                                                                            ."tanpa senyum dan tawa daripada dia'

"YA ALLAH"..adakah ini satu dugaan yang di berikan kepada ak..
namun ak ku harungi saat ini dengan hati yang tenang...

ak kan cuba pertahankan hubungan in dengan sebaik-baik nya..
ak berharap agar.."hari ini lebih baik daripda smalan"...

iza...snyumu amat ak harapkan agr,,snyum tawa kita selama ini,,dpt bertahn...
itu saja yang mampu ku harapkan dripda mu....

luahan in,,sedikit sebanyak membuatkan ak tenang....
kebaisaan nya.."rokok" menjadi tempat ak melepaskan psaan..

namun hari in...ak mningalkan nya kerana kamu...
dan "blog" ini..menjadi tempat ku melayan perasaan..

itu sahaja dpt ak luahakan....
tq cz everthing.

No comments:

Post a Comment