for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Sunday 22 July 2012

hati ku ke meja kuliyah

Best tengok member dapat mencipta kejayaan.tapi aku stay at jalan yang aku pun tak pasti mana penghujung dan pemulaanya.hati ni nak sambung belajar.tapi apakan daya aku tak berkesempatan,bila melihat kawan kawan belajar,hati sedih je..haii bila aku pulak nak mengapai cita cita aku?agak agak aku dah ada anak 2 orang baru ibu dapat ijazah.umm aku tak ada rezeki or aku tolak rezeki ek?kekadang tertanya tanya diri ni siapa yang control.aku or orang lain.hurmm seronok je tengok bebudak study.tapi aku dok rumah cabut rumput hihihi tak pe la.rezeki belum sampai kot.insallah if allah betul betul nak bagi aku rezeki walaupun aku dah kahwin aku akan belajar jugak dalam bidang yang ku minat.aku just nak share perasan ku yang tak tentu hala bila pasal SAMBUNG BELAJAR.umm yang sayunya bila hari hari posmen hantar surat tawaran kolej yang aku impikan selama aku di bangku sekolah menegah lagi.tapi ada benda yang lagi berharga yang berlu aku kejar masa ni.semoga impian aku tercipta macam orang lain...amiinn semoga suami ku sangup tunggu aku walaupun dah kahwin aku nak belajar.harap die paham cita cita yang aku impikan selama ini.

No comments:

Post a Comment