for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Saturday 3 March 2012

Diri Aku Yang Kasar

 aku nampak je macam ayu gile tapi aku ni kasar.


 No wonder la ada jer yang terasa dengan kata-kataku (orang yang tak kenal aku la).


 Kalau diorang sudah kenal, diorang tahu aku ni macam mana, tak ada apa yang perlu 


terasa..


Aku bukan gadis lembut yang mudah dibuli. Aku ni jenis berani dan agak kasar dan agak 


sensetif  hihi

 Tapi lelaki pula tak suka aku cakap macam tu.. Jadi, daripada nak gaduh-gaduh, aku pun 


kena la belajar jadi minah ayu ni.


betul ker??? gerun lak aku dengar~


tapi betul jugak aku kena ubah gaya hidup yang dulu dan sekarang ek?


dulu suka bergaul dengan lelaki that why la jadi cam ni...adooiiyaii 

kalau tahu dulu xpon lepak dengan dieowg...

sekarang aku dah ada buah hati and kenalah jadi ayu mengayu ni.lau tidak di cop sebagai 

mix body and mind ek...

nak jadi gadis ayu ni korang pikir senang ek?

Gadis yang ayu juga memerlukan penjagaan suara. Latih diri bercakap dengan lembut, 

tidak sengau atau suara yang terlalu kuat.hahaha cam 2 ker??

 menggunakan perkataan yang terlalu beremosi seperti ‘bosan’, ‘very annoying’, ‘

menyampah’, ‘benci’ dan sebagainya adalah perkataan aku hihi cam mana la nak jadi ayu 

ek bahasa pon dah bersepah-sepah....ummm cian aku

No comments:

Post a Comment