for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Wednesday 14 March 2012

Zaman Kanak-Kanak Ku Yang Nakal Part 2 "..."

okey2 sambungan:
 dulu zaman kanak-kanak aku,aku dok rumah datok kat kampung..arwah datok aku ni garang gila-gila la.aku pulak ni nakal maklum la budak-budak haha,kat kampung best sangat-sangat cuz aku dapat main gan sepupu aku"fitri,arib,and budak-budak kampung semua.aku first2 dulu datang kampung xpenah main kat longkan tau,sepupu aku si fitri ni la ajar aku p tangkap ikan kecik2 tu apa nama pon aku xtau..rumah datok aku ada perigi air die sejuk sangat-sangat,so bila dh tangakap ikan guna tapis santan tu kita orang masukan dalam prigi hihihi best wehh...
rumah datok aku ada macam-macam pekakas tukang aku ni pulak rambang mata tengok benda tu semua so main amik jep...datok tau abis peha aku kena cubit!(sakit la tok).
aku gan akak suka panjat tingkap and pokok manga kat rumah datok cuz xada orang marah and datok xnapak pon aku panjat.lau nampak abs la aku and akak.!
datok kita orang suka buatkan boyan tau..(datok baik hihi)
tp datok aku baik ok,bila die balik kerja compom ada ice cream at tangan ea hihi ni yang aku suka.
datok aku dulu ada basikal yang besar and berat tu..lau kena hempam mampus xnafas haha
aku dulu and akak aku selalu main at tengah rumah and at serambi rumah datok.kita orang suka main lompat so datok tido at bawah rumah compom2 bising kan.so die dh xtahan hati die panggil la aku and akak aku,die kata"nak makan pisang tak?"kita orang yang sengal ni p la at datok..
and datok letak pisang at table with gam tikus har!!!!
die kata"nak pisang ke nak gam tikus ni"?kecut perut siot..datok nak lekat kita orang at pokok kelapa tau! SERAM!!
adik-beradik kami semua rapat gan datok..sebelum datok passaway datok ada bagi aku and akak piano..tapi  dh rosak mak buang jep umm.so xdapat lagi la main piano...


tu la serba sedikit kisah-kisah aku kanak-kanak..hihi Welcom To My World Buddy!

No comments:

Post a Comment