for my sayang

Si isteri hidangkan air dan duduk di sebelah suaminya... Suami : sayang, air ni tawar..Cuba sayang minum. Isteri : ye ke bang?? (Sambil rasa air dari cawan suaminya) Suami : (Minum bekas bibir isterinya di cawan itu) Emmm..Baru manis!!! ^^,

Friday 30 March 2012

Masa Depan Ku Ditangan Siapa Ek???

hari ni aq dapat surat tawaran sambung belajar lagi..blh di katakan tiap-tiap minggu surat tawaran sampai dalam pos box rumah.hati rasa kecewa sangat dengan keputusan keluargan and akak2..
aq confius dan dh xad semangat nak sambung belajar..cuz my mom nak suruh aq sambung belajr.tapi akak2 and abg say xpyah membazir masa dalam study lagi..
aq ni just nk sokongan dari family and aq skunk dh jadi macam tiang yang tunggu masa nk jatuh pada tempat yang tidak di ketahuinya..aq sdey cuz bila aq kemukakan cadangan aq mereka macam amk sambil-lewa je,hati ni hanya allah je yang tahu betapa sdeynya...
aq tau pe yang aq nak buat bila xsumbung belajar?
aq xtau pe bidang yang patut aq amk?
aq xtau sapa yang sokong aq?
aq xtau mana hala-tuju hidup ku ini? T__T
ya allah berilah petunjuk mu pada ku...aq ni seorang yang takut buat salah dan disalahkan.
aq ni seorang yang tidak tetap pendirianya..
pe la nk jd gan hidup ku ni ye???aduh sdeynya.......
better aq xpyah pikir sal study ni kot?cuz aq takut gagal lagi....hanya allah je tau perasaan ku yang berbelah-bagi ni..ayg,npe cyg jadi macam ni ye?pe la cyg ni bodoh sangat sampai benda kecik pon susah nak buat keputusan ayg?...ayg,cyg xtabah macam ayg sangka,cyg ni seorang yang lemah.....ummm (T___T)
ayg,cyg xtau nak buat keputusan cam ane lagi.cyg takut gagal lagi,cyg takut hampakan family,cyg takut salah lagi....

No comments:

Post a Comment